הסדנא

למודעות להצלחה

 לשואפים לעוצמה והשפעה

  (3 שעות פגישת זום)  

bigstock--D-Rendered-Business-Arrow-Up--
פPICT.png
לאחרונה ישבתי עם חברי זה שנים פלי הנמר "הצעיר" ממני ב-5 שנים והשיחה בינינו קלחה על מהו אחוז ההצלחה בהשגת מטרות בחיים. לפי נתוני מרכז החדשנות של מכון פרס עולה שרק כ-4% מתוך 7,000 חברות הזנק בישראל מגשימות את חזונן. ממקורות נוספים מצאנו שנכון להיום אלפי אנשי הייטק מחפשים תעסוקה.
 
כך צצה השאלה היכן ה"עקב אכילס"? כיצד חבורה כה גדולה של נמרים (יזמים השוחרים להשתפר) שאין ספק בתבונתם, במיומנותם ובהתמדתם בכל זאת נכשלים בהגשמת חלומם במלואו.
גילוי נאות: בהיות שנינו מאמני אנשי מכירות זה עשרות שנים, אך טבעי שמסקנתנו הייתה "יש תקלה אינהרנטית בהקניית כישורי המכירה. שהרי כולם יודעים שמי שאינו מוכר במשך היום הולך לישון רעב”.
במצב הטבעי כל אדם מאומן בכישורי מכירות! אלא מאי? לא כולם מודעים באדיקות של איש מאמין לאמת זו. וידוע שמודעות היא שאלה של תירגול.

בראיון לשנת ה-80 של חייו, שאלו את בוב הופ שהיה קומיקאי אמריקני המוכר בספונטניות החריפה שלו "איך הוא שומר על איכות הספונטניות בגילו "המופלג"? תשובתו המידית והספונטנית הייתה "תירגול, תירגול ותירגול" ואז ממרום גילנו המופלג  העלנו את הרעיון המבריק, לדעתנו, לתיקון עולם.
נגיש סדנת ריענון ותירגול לנמרים שרוצים להצליח יותר.
"לדעתך מה השתנה ומה לא השתנה מאז שאימנת כ 12,000 אנשים בניו-יורק”? שאל פלי הנמר את רון אלכסנדרי.
“הבסיס כמעט שלא השתנה. ניתוח המודעות והבנת ערך התרומה העצמית, נותרו ללא שינוי. לרוב, אנשים ממעיטים בערך תרומתם וזה נושא שניתן לשיפור עם תירגול העצמה עצמית.
מחקר השוק המוקדם נשאר הגורם החשוב ביותר להגדרת הצלחה ולהשגתה, וגם להגשמת החזון. פיתוח המודעות וההבנה המדויקת של צרכי מקבלי השירות שאנו מציעים הוא המפתח המשמעותי ביותר להצלחה. לפגישות מחקר מקידימות כדי ללמוד את מורכבות הלקוח והצגה נכונה של שירותי היזם לאותו לקוח אין תחליף. היזם חייב להיות נאמן בכל ליבו להגשמת חזון הלקוח ולדעת בוודאות שהוא יוכל לספקו.


היזם חייב לדעת בכל רמ"ח אבריו שרק הגשמת חזון הלקוח והגשמת חלומו תגשים גם את חלומו של היזם עצמו.

שריינו מקומכם עוד היום באחת מהסדנאות הבאות:

"ואיך לדעתך נצליח להגשים את החזון הזה?" 
"בפגישות סיעור מוחות, בעזרת ישומון הזום. בהשתתפות של קבוצות קטנות עד 25 משתתפים”.
"ובמה תדונו בסיעור מוחות זה?” היקשה פלי
"ראשית בהגדרת פעילות החלפת מטרות להשגה,(מכירה). בהעצמת היכולת לתקשורת אישית בעזרת סיפור סיפורים משכנעים והפצתם לצורך קשירת קשר אישי עם מועמדים" 
פלי ניענע בראשו לפני שהמשכתי.
אימון ל "Paradigm Shift” (שינוי תבנית) לשינוי יצוב וניהול ראיונות – עם מועמדים ותירגול,” 
נראה ששוב הנחתי את דעתו לפני שהמשכתי. “לפי ההענות והדרישה נוכל להציע סדנת המשך לתירגול נוסף" כנראה שהנמר הסכים כולו לדעתי כיוון שהוא המשיך ואמר. 
"כבר עברו כ 26 שנים מאז שכתבת בעיתונינו (אנשים ומחשבים) אני מציע שנעלה מגינזך המערכת מספר כתבות שכתבת אז ונפרסם אותם כ"זכרונות של ניו-יורק שמלפני...”  כך שהמעונינים בסדנא ידעו שאינם מקבלים חתול בשק"